Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.03.2021. 08:13
Nabavka aplikativnog softvera bez naknade sa uslugom iznajmljivanja i održavanja softvera
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
765-1-2-101-3-76/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU "DOM ZDRAVLJA U BANJOJ LUCI"
IDB/JIB 4400802010004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jelena Višekruna
Adresa Sime Matavulja bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 216-808
Faks (051) 216-808
Elektronska pošta odsjeknabavke@domzdravljabanjaluka.com
Internet adresa www.domzdravljabanjaluka.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka aplikativnog softvera bez naknade sa uslugom iznajmljivanja i održavanja softvera podjeljeno u četiri lota
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka aplikativnog softvera bez naknade sa uslugom iznajmljivanja i održavanja softvera podjeljeno u četiri lota
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72000000-5 | Usluge informacione tehnologije: savjetovanje, razvoj programske podrške, internet i podrška |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kako je navedeno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kako je navedeno u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
17.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto U prostorijama ugovornog organa, adresa Sime Matavulja bb Banja Luka
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
01-622
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Aplikativni softver za timove porodine medicine i podršku u prevenciji i ranom otkrivanju masovnih nezaraznih bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Aplikativni softver za timove porodine medicine i podršku u prevenciji i ranom otkrivanju masovnih nezaraznih bolesti
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72267100-0 | Održavanje softvera za informacionu tehnologiju |
III Ukupna količina ili obim ugovora
kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
54000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište Ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.3.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Aplikativni softver ua ambulantama za specijalističke konsultacije iz pedijatrije, ginekologije i radiološke i ultrazvučne
dijagnostike
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Aplikativni softver ua ambulantama za specijalističke konsultacije iz pedijatrije, ginekologije i radiološke i ultrazvučne
dijagnostike
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72267100-0 | Održavanje softvera za informacionu tehnologiju |
III Ukupna količina ili obim ugovora
kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
24000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište Ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.3.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Aplikativni softver za Službu hitne medicinske pomoći
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Aplikativni softver za Službu hitne medicinske pomoći
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72267100-0 | Održavanje softvera za informacionu tehnologiju |
III Ukupna količina ili obim ugovora
kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10800,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište Ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.3.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Aplikativni softver za naručivanje pacijenata putem interneta-eČekaonica
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Aplikativni softver za naručivanje pacijenata putem interneta-eČekaonica
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72267100-0 | Održavanje softvera za informacionu tehnologiju |
III Ukupna količina ili obim ugovora
kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
14700,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište Ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.3.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.3.2021. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
PlumSoft d.o.o. - ul. Dr. Fetaha Bećirbegovića broj 1 71000 Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
SOFT-NIRVANA d.o.o. Laktaši - Ulica Mladena Stojanovića bb 78000 Laktaši
-
17.03.2021
(izmjena) Nabavka aplikativnog softvera bez naknade sa uslugom iznajmljivanja i održavanja softvera
-
05.04.2021
Aplikativni softveri bez naknade sa uslugom iznajmljivanja i održavanja softvera
-
06.05.2021
-
06.05.2021
-
06.05.2021
-
06.05.2021
Aplikativni softver za naručivanje pacijenata putem interneta-eČekaonica